TÜRKİYE İÇİ KROM CEVHER FİYATLARI

MERSİN LİMAN TESLİM FİYATLARI 07.06.2009

TABAN FİYAT : %40 PARÇA : 140 $

TENÖR BAŞINA : +5 $

ÖRNEK: %42 LİK PARÇA KROM : 5*2=10$  140+10= 150 $

NOT: Şu anda %42 lik Parça ve %46 baz Konsantre Krom alımları başlamış durumdadır. Alımlar Peşindir.

Ayrıca;

%46 baz Konsantre 170$ Mersin liman teslimidir. Genel olarak Şuanki fiyat konsantre bazında 200 $ seviyelerindedir.

DİKKAT! Şuan Üretime geçmenin tam sırası. Stokta malınız varsa hemen satın. Ama lütfen bu fiyatlardan aşağı olmasın . 7. aydan sonra fiyatların konsantre bazında 250 $ olması bekleniyor. Oyüzden şu sıralar sıkı bir alım politikası gerçekleşmektedir. Ayrıca limanda fiyat konusunda sıkı bir rekabet sözkonusudur. Bunu iyi değerlendirin.

BU YAZI İÇİN YORUM YAPIN…

FİYAT, krom kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . 165 Comments »

165 Yanıt to “TÜRKİYE İÇİ KROM CEVHER FİYATLARI”

  1. burak Says:

    bu fiyatların dogru oldugundan eminmisiniz???? uluslararası alım satımların yapıldığı sitelerde 42 tenör Cr2o3 135 usd cıvarında, lütfen fiyatlarınızı kontrol edin..

    http://www.alibaba.com/product-free/103045684/Sell_Chromite_Ore.html

    aynı sitede bircok daha ornek var

  2. YÖNETİCİ Says:

    Sayın Burak Şuanki fiyatlar 3 aşağı 5 yukarı bu şekildedir. Bahsettiğiniz fiyatlar Afrika kökenli cevher fiyatıdır. Sitemdeki tabloyu incelerseniz Türkiye kökenli cevher fiyatlarının en yüksek değerlerden biri olduğunu görürsünüz. Ayrıca bugun gelen bilgilere göre %48 lik Cr2O3 400$ dan mersin liman teslimi olarak alınmaktadır. Bunun yanında %46 Cr2O3 parça cevherinde bazı avrupa firmaları tarafından 400-450 $ dan alındığını biliyorum.

  3. uğur Says:

    arkadaslar bugünki değeriyle kromun fiatı nedir(cevher değeri 52)

  4. efelermadencilik Says:

    Akadaşlar Şuanda krom cevher fiyatları 300-350$ civarında olmasına rağmen alımlar durduğundan malesef üretilen cevherler elimizde patladı. Piyasanın nezaman açılacağı dün itibariyle tam olarak belirsiz bir hal aldı. Türkiye de Krom üreten Büyüklü Küçüklü bütün firmalar Üretimlerini belirsiz süre için askıya aldı. Bekleyip görmekten başka bir çare kalmadı. Mümkün olduğunca üretim maliyetlerinizi düşürün veya kapatın diyorlar. Dayanabiliyorsanız Mayıs ayında bir hareketlilik olacakmış.

  5. uğur Says:

    merhaba efeler mad.
    ben kastamonu, azdavay ilçesinde bulunan bir firmada muh.Bizim su an bir maden(krom)çalışmamız var.Buda kastamonu ili daday ilçesinde çalışmalarımız devam ediyor.Su an kı sıkıntımız hem bu madeni satmak hemde piyasa hakkında tam bir bilgi edinmek istiyorum bu konuda yardımlarınız beglıyorum. diğer arkadaslardan ricam budur.
    tel no:0366 717 11 80
    cep :05439018493

  6. efelermadencilik Says:

    Uğur arkadaşım slmlar.
    Şuanda bizde aynı konumdayız. Cevherimiz var ama maalesef satamıyoruz. Son haftaya kadar fiyat alabiliyorduk ama şimdi oda yok. Yani artık fiyatta vermiyorlar. Buradaki üreticilerin çoğu üretimlerini ya düşürdü yada tamamen kesti. Ben biraz bekleyin derim. Dayanabilecek gücünüz varsa kapasitenizi azaltarak devam edin. ADANA bölgesindeki Üretici ve ihracatçı bir firmadan aldığımız duyumlara göre Yakın bir zamanda çinde özel bir toplantı düzenlenecekmiş. Madenciliğin geleceği bakımından oldukça önemli bir toplantı. Bu toplantının sonucuna göre tamam ya da devam diyeceğiz. Sonucu bende merak ediyorum. Öğrendiğim zaman sizlerle paylaşacağım. İyi çalışmalar diliyorum. Bu arada parça cevher üretimini askıya alsanız iyi olur. Piyasa açılsa dahi Para edecek Konsantre kromdur.

  7. uğur Says:

    Merhaba arkadaslar
    son krom fiyatları piyasa duumu hakkında bilgisi olan arkadaslar yazarlarsa cok sevınırım..
    hayırlı aksamlar

  8. efelermadencilik Says:

    Arakadaşlar bugun aldığım bilgiye göre alımlar yavaş yavaş başlamış fiyatlar şu şekilde:

    % 40-44 => 230$
    % 44-46 => 250$
    % 46 > => +6.2$

  9. uğur Says:

    Hayırlı aksamlar arkadaslar
    Cok tsk ederim arkadasım peki Çin tüccarlardan alım başladımı veya diğer ülkerden alım talebi varmı

  10. efelermadencilik Says:

    Arkadaşlar çin şuan için tam anlamıyla piyasaya girmiş değil. Yeni açıklanan paketin etkisi bekleniyor. Ancak küçük ölçekli firmalar bağlantınız varsa sizden mal alabiliyor. Avrupa ise kendi içinde dünyaya yansımayan bir kriz içinde savaşıyor. Bunun da etkisiyle avrupada içe kapanış başlamış durumda. Sizlere tavsiyem iç piyasadan alıcı bulmaya bakın.

  11. hasan basri Says:

    mersin setrans deposunda şuan hazırda 2200 ton 42′lik malım var. alım yaparsanız irtibat telefonum 0536 733 1049

  12. uğur Says:

    Tskler efelermadencilik.
    Peki bu iç piyasada çalışabileceğimiz
    şirketler hakkındaki bilgini benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Krom piyasısında ömenmli şirketler hangileri.?

  13. yusuf çelikkol Says:

    arkadaşlar karamsar olmayın az sabır ekonominiz iyi değilse üretimi durdurun masrafı azaltın 6 ay sabredin fiyatlar oturur zannediyorum gerekcemde şudur dünyada muazzam bir üretilmiş reverv vardı ve mamul fiyatları 3/1 ucuzladı alımlar arttı yakınım bile 250ton demir aldı rezervler tükenince alımlar artacak ve yükselicek hepinize sabırlar

  14. fikret bayram Says:

    arkadaşlar buradaki yorumlar bazen iyi bazen kötü ama ben kesinlikle kötü olan yorumlar katılıyorum. eğer maden üertim maliyetleriniz 100 usd üzerinde ise en az 4 veya 5 yıl madeninizi kesinlikle kapatın,ocakta ,şubatta açılır bunlar hikaye şu anda çin’in elinde bu kapasite ile çalışırsa 18 ay ile 2 yıl arasında yetecek stok var.hayale kapılmayalım adamlar sürekli kapasite düşürüyor ”ALLAH” hepimizin yardımcısı olsun. İNŞALLAH ben yanılıyorumdur,saygı ve selamlarımla.

  15. refik haklı Says:

    benim80-100 ton civarında %45lik takoz krom cevherim var.satmak istiyorum.ilgilenenlerin fiat tekliflerini bekliyorum.
    NOT:ACİL

  16. refik haklı Says:

    MSN ADRESİM:kocarefik@hotmail.com
    TEL:05437926937

  17. uğur Says:

    Mrb Fikret Bayram Bey
    benim size bir sorum peki bu krom madenini sadece çin mi alıyor.diğer ülkelere satma gibi bir imkanımız olamazmı.satılıyorsa düşükmü satılıyor.neden biz özellikle çine baglıyız. İlginiz için şimdiden tskler.hayırlı aksamlar

  18. burak Says:

    selamlar… krom üretim maliyetleri hakkında bilgi alabilirmiyim lütfen… açık ve kapalı işletmeler için ayrı ayrı mümkünse… Çine gittim… şangayda dağlar gibi krom ve demir yığılmış limanların dışındaki büyük stok alanlarında… konuştuğumda krizin süresi alımları belirleyecek diyorlar, çinde zor bir durumda, farkla en büyük alıcı olduğu için önemli olan bu ülkedir arkadaşlar…çini takip edin derim, gerçi çinde üretimini ABDye ihraç ederek para kazanıyor yani ABD ekonomisi ne zaman ayağa kalkarsa o zaman fiyatlar oynar gibi geliyor bana….ABDde ise 2009 2.yarısı sonuna doğru hareketlenmeler olur deniyor ( bloomberg TV) yani 2010 başlangıcı gibi geliyor bana… krom üretim maliyetleri hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim… ayrıca konsantre masaları fiyatları nedir?? bilen varmı çok teşekkürler arkadaşlar…

  19. murat Says:

    ARKADAŞLAR SLMLAR BENİM BİLGİME GÖRE MADEN ALIMLARI OCAK AYINDAN SONRA AÇILACAKMIŞ ŞUANDA ALIM VAR AM UCUZ 48 LİK MADENİ 400 YTL YE İSTİYOLAR ŞUANDA

  20. Miningeximp Says:

    merhaba arkadaslar Ben mersindeyim is ortaklarim cindeler her gun konusuyoruz alicilarin oldugunu soyluyorlar fakat hedef rakamlar bir kazanc saglamiyor suan icin…

    Birileri satmaya birileri almaya calisiyor suanda asil mesele suanda maliyetinin altina fiyatlara stogunuzdaki mali almak icin cabaliyorlar asil mesele buna cozum bulmak bu durum krizle alakali degil madem kriz var 600 usd lere sattiginiz Kromu 200 usd ye musteri neden oluyorlar bunu dusunelim… bir oyun donuyor ama cozumu ne onu bulmak gerek sanirim…

  21. uğur Says:

    Mrb arkadaslar
    Anladıgım kadarı ıle bız ıllakı dısarı bagımlı satıyor ve calısıyoruz.Aslında biz onlara değil onlar bize bagımlı hale getırebılırsek bu pıyasayı bızler elımızde tutabılırız.sımdı kendı kendı solenmeyın bızler bunu nasıl basarabılırız.Onlar nasıl bızlerı kendılerıne bagımlı yaptıysa bızlerde o sekılde bagımlı yapıcaz.Onlar madem fiyatları yönetebılıyor bızde satmayarak fiyatları yonetebılırız.benım fıkrım bu .su soru aklına gelen arkadaslar ıcınde zor durumda mecburen satmak zorunda kalan arkadaslar ıse sole dusunmelerını tavsıye ederım.su an kı fıyatlarla durumlarını kurtarabıleceklerını sanmasınlar.
    HAYIRLI AKSAMLAR cumleten.

  22. uğur Says:

    Bu arada msn adresımız ozkanlar_madencilik@hotmail.com
    Hayırlı aksamlar

  23. burak Says:

    sevgili miningex. sana katılıyorum çinliler çok fazla malı yüksek fiyattan aldılar bunu sindirmek için veya bunun maliyetini düşürmek için çok ucuza mal kapatmaya çalışıyorlar.. diğer bir taraftan bu krizi beklemeyen çinliler ise malı yüksek fiyattan yığdılar fakat şimdi kullanım fazlası mal var ellerinde… unutmayalımki krom ile yapılan mallar demir-çelik ve sial sektöründe satılan mallar.. ABDde tüketim artmadıkça bu mallarda özellikle demir-çelik daha doğ. paslanmaz çelik’e talep artmadıkça krom fiyatları yükselmez gibi geliyor bana, çin iç pazarı ise henüz fiyatları belirleyebilecek kadar büyük bir pazar diil… takip edilmesi gereken veriler ABD tüketici endeksidir… diğer yükselişler uzun soluklu olmaz diye düşünüyorum… 2010 başında eski günlere döner diye düşünüyorum.. saygılar

  24. efelermadencilik Says:

    Arkadaşlar aldığım son verilere göre madencilik sektöründe ufak çaplı hareketlenmeler mevcut olup özellikle krom piyasasında ciddi gelişmeler vardır. Son günlerde alıcı haberleri gelmektedir. Çin Ocak sonu itibariyle piyasayı hareketlendirip alımlara başlayacakmış. Bu arada Konsantre krom (%46-48)fiyatının 400$ da sabitlenmesi bekleniyor. Bilginize..

  25. efelermadencilik Says:

    Mersin limanında malı olan ve çevre illerde madencilik yapan arkadaşların dikkatine!

    Dün bir firma yetkilisinden mail aldım. Çin destekli mal alımı yapıyorlarmış. Mesajı aynen iletiyorum.

    Hayırlı Günler Dileğiyle

    Firmamız Mersinde Ihracata uygun ürünlerin pazarlamasını yapmaktadır.
    Bu gün için Çinli alıcılarımızdan halen Çin Limanlarında bulunan Krom Cevherleri için alım talebi vardır.
    Sizin kanalınız ile Krom Madeni çalıştıran firmlara ulaşmak arzusundayım.
    Lutfen bu talebimizi en kısa sürede sitenizde yayınlayabilirmisiniz ?
    Eğer Firma listeniz varsa bana gönderebilirmisiniz ?

    Bize ulaşmak isteyen ciddi firmalara
    aşağıdaki bilgileri verirseniz çok sevinirim.

    Saygılar.

    Turgut Karayel

    CEP 0544 632 8699
    E-mail turex33@hotmail.com

  26. Miningeximp Says:

    iyi Aksamlar,

    Ben yanilmak istiyorum sizin olumlu sozleriniz karsisinda fakat sanmiyorumki ,suanda herhangi bir ticaretin olucaginin emareleri gorunmemekte kendi fikrimce ,bir cok Alici ve saticilarla konusuyoruz muhtemelen evet bir alma niyeti var fakat Gercek anlamda degil , Ac tabiri vardir gercekten ihtiyac icin alicisi olan varmi suan bence yok, Belki Cin Yeni yil itibariyle stoklar azaldikca alim satimlar gercek anlamda gorulucektir fiyat umarim emek verenlere hakkini alicagi seviyelerde olur…. tesekkurler iyi aksamlar tekrar msn:miningeximp@hotmail.com

  27. gunrey Says:

    Selamlar,

    bende yanılmak istiyorum ama 2009 un 2. yarısına girmeden bir şey beklemek hayali olur gibi. En büyük beklenti amerikanın ekonomisi olmalı çünkü fiyatları belirleyen çin ve çinin stokları eritmesi ve tekrar madene ihtiyaç duyması için kapasiteyi artırması lazım. oda amerikaya bağlı. Eğer Obamanın elinde bir sihirli değnek varsa ocak tan sonra hareket başlar. Ama gerçekeçi olmak lazım. Birde Amerikanın karakteri oldu artık, iki dönem cumhuriyetçilerin gelip dünya amerika dahil dünyayı karıştırıp ekonomilerini mahvetmek, arkasından 2 dönem demokratlar gelip ekonomiyi toparlayıp dünyaya nefes aldırmak.Bence 2009 un ikinci yarısından sonraki 7,5 yıl rahatız inşallah.

  28. Miningeximp Says:

    Tum Maden sektorunde bulunan arkadaslara hayirli bayramlar…

    miningeximp@hotmail.com

  29. Miningeximp Says:

    iyi aksamlar,
    Cinde limanlarda veya serbest bolgelerde hali hazirda Krom ,manganez gibi urunlere sahip olan arkadaslar eger bunlarin satilmasinda yardimci olabiliriz… msn: miningeximp@hotmail.com

  30. nurettin Says:

    selamlar arnavutluk limaninda 27.12.2008 tarihi itibariyle elimde 5000 ton %38 krom bulunmaktadir. fiyati:330$ton ayrica her ay 1000 ton temin edebilirim,
    ilgilenenler icin tel. no: 00355 68 20 86 872

  31. selamlar Says:

    selamlar cinde yasiyorum.eger kucuk olcekli firmalara ellerindeki mallari cikartmak isteyenler olursa benimle iletisime gecin.
    erdemgurel@live.com

  32. selamlar Says:

    sadece kromla ilgili mailleri bekliyorum.

  33. teoman Says:

    elimde hali hazırda 1000 ton civarında tenörü 42 ve üzeri krom bulunmakta ilgilenenleri bekliyorum

  34. aziz Says:

    slm.arkadaşlar ocak ayının krom piyasası hakkında bilgi verebilir misiniz? elimde 1000 ton maden var. bilgi verirseniz çok memnun olurum .teşekürler

  35. Beril Says:

    Maden muhendisiyim, bos zamanlarimda web tasarimi ile ilgileniyorum, eger sirketiniz icin tasarim dusunurseniz bana e-mail gonderin:

    berilhizal@gmail.com

    referanslar mevcut.

  36. suat hamaratgil Says:

    Svgili arkadaşlar irtibatta olduğumuz İngiliz iskoç ortaklığı bir kuruluş krom talep etmekte şu anda elinde limanda bekleyen cevher krom ferrokromu bulunanların bilgi vermesini ve konsantre ve tolerans belirterek en son verebilecekleri fiyatlarıvermelerini istiyorum.
    saygılarımla
    suat hamaratgil
    hamaratsu@gmail.com

  37. ahmet aytu Says:

    merhaba arkadaşlar şu anda krom piyasası ne durumda.hareketlilik başladımı.bilgilendiriseniz sevinirim.

  38. ahmet aytu Says:

    mrhblar herkese.sizze sorum olacak cevablandırısanız sevinirim.krom piyasasında hareketlilik basladımı.fiyatlar ne durumda.saygılarımla

  39. hikmet demir Says:

    SİVAS, KAYSERİ VE ERZİNCAN CİVARINDA KROM OCAĞI ALINACAKTIR. İLGİLENENLER 0541 2181465

  40. teoman Says:

    ne zaman bu sıkıntılar sona erecek piyasa ne zman düzelecek

  41. isamil çakır Says:

    sivasta iki yıldır işlettiğimiz yaklaşık 3000 ton parça 40 /42 tenörlü(en asgari) krom cevheri üretimi yaptığımız ocağımıza, ortak girişim yapabileceğimiz ciddi firmalar arıyorum.(SAHANIN 10 YILLIK İŞLETME İZNİ ALINMIŞ SANTİYESİ KURULU VAZİYETTEDİR.)
    0533 217 32 52

  42. Seyit Küçük Says:

    Merhabalar tüm Chrom ile ilgili arkadaşlar, ben hasbelkader yorum yapmadan önce bana tüm Chrom Ticareti veya Maden Ocağı sahiblerinden teklifinizi bekliyorum. Şu an bana 4.000 Ton devamlı 41-42% Tenör Takoz,Mersin Limanı teslim ayrıca Çin Limanı teslim Fiyatınızı gönderebilirmisiniz.Her türlü teklifiniz değerlendirilecektir.

    Bana ulaşabilirsiniz, Lütfen yazılı verirseniz daha sağlıklı olur e-mail adresim: gepart@ttmail.com veya Cep Tel. 0538 635 9684

    Ben Uluslararası Maden Yatırım Danışmanıyım. Bu vesile ile Maden satın almak isteyen Şirketler başvuruyorlar.

    Yorum:
    Ayakta kalmak Krom Ticaret yapanlara tavsiyem eğer bu Kriz sürecini Maddi olarak dayanma gücü olan dayansın Fiyatlar yükselince ürünlerini satsınlar.Fakat bu işin küçük ölçekli Kromcular elinizdeki Ürünü ucuz da olsa satmaya bakın, çünkü bu zor dönemi Paraya çevirebilmek çok zordur her şeyini kaybetmektense borç kredi ile dayanacaksa satmak ve elindeki stoku paraya çevirip dayanma gücünü artırarak bu dönemi az hasarla geçirebilir. Daha sonra zaten Fiyatlar artacaktır o zaman tekrr iyi ve bol kzanclı Fiyatlar sizleri memnun edecektir. Stok erimeden Fiyat artmaz Arz ve talep Fiyatı belirler. Pilava giderken evdeki Pirinçten olmayın ?

    Aza kanat etmeyen Coğu bulamaz ?

    Selam ve Saygılar
    değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Seyit Küçük, Istanbul

  43. Seyit Küçük Says:

    Merhabalar tüm Madenciler ve Maden Ticareti yapan değerli arkadaşlar.

    Önce kendim hakkında kısa bir tanıtım kendim 4 Sendir Yabancı Maden Yatırım yapan Maden Şirketleri için Türkiyede Projeler üzerinde çalışmalar yaptım. İşim gereği şu an bana Türkiyeden Chrom Madeni satın almak isteyen Şirketler başvuruyorlar.Her ne kadar Chrom Fiyatları dibede vursa eğer bu işi devam ettirmek isterseniz bir şekilde elinizdeki veya ocaktaki Chromunuzu Nakit Paraya döndermek üzere yardımcı olurum. En azından bu Kriz dönemini az da olsa kendi elinizdeki Chromu Paraya çevirip bu zor dönemi geç,irmenizi sağlar. Daha sonra zaten Piyasa kendi Chrom Fiyatını Türkiyedeki Stoklar depolardaki Chrom bitnce zaten Fiytlar çıkacaktır. O zaman Çin kendi Stok Reservlerini erittirdikce Türkiyeden Chrom talebi artacaktır.

    Eğer sizlerinde satılacak Chromunuz varabana teklif edebilirsiniz. Ben FOB Fiyatı isterim yani Limana Gemi Teslimi peşin Para verebiliriz.

    Lütfen tüm tekliflerinizi yazılı mail olarak atarsanız sevinir , değerlendirip size geri dönerek görüşürüm.

    Tüm Madenciler ve Ticaretini yapanlar için bol kazanç ve işlerin açılmasını dilerim.
    Saygılar

    Bana ulaşmak isteyenler:

    Seyit Küçük, Istanbul
    Cep. 0538 635 9684
    Ev -Office 0212- 287 6885
    ve e-mail.gepart@ttmail.com

  44. Seyit Küçük Says:

    Değerli Madenciler,

    şu an Chrom Madeni , Chrom Ocak Ruhsatı varsa kompile Chrom üretim tesisi ile satılık aramaktayım. Tüm Ekipman ve Makinaları ile birlikte satın alınacaktır.

    Liman Bölgelerine yakın olan Chrom Ocakları tercih edilecektir.

    Lütfen teklifinizi mail atarak tüm bilgileri ile ve resimleri ile teklif etmnizi rica ederim.

    Bana ulaşabileceğiniz Tel. 0538 635 9684

    Selam ve Saygılar

  45. seyit ahmet Says:

    Tamamen çinli bir firmayız. Firmamıza % 40 / 42 tenörlü parça krom alımı yapıyoruz.Çin limanı teslim.İrtibat kurmak isteyenler için

    GSM : 05543946557
    E-mail : seyitahmet.ayten@topmining.com

  46. İbrahim Köksüz Says:

    1-Merhabalar arkadaşlar.Şu an krom fiyatları ne kadar olduğunu bildirmenizi rica ederim.
    2-elimizde Osmaniye ili Amanos dağları eteklerinde çeşitli bölgelerinde arama ruhsatlı krom sahaları ve şu anda işlemekte olan şehir merkezine çok yakın bir acağımız satlıktır.İlgilenenlere duyurulur.

  47. İbrahim Köksüz Says:

    irtibat için two_tylor@hotmail.com mail adresimiz.

  48. umut elçi Says:

    elimde 44 51 54 tenör 3ayrı arama ruhsalı 3 ayrı krom saham mevcut. işletme sermayem olmadığından 1 tanesini satıp diğer 2 sini işlemeyi düşünüyorum.bu değerler mostralardan alınmış analiz sonuçlarıdır. sadece yzüeydeki mostralardan bile 10 binlerce ton cevher elde edilebilir. sahalar her an gezdirilebilir. bu sahalardan herhangi birini almak iseyen ciddi yaırımcılarla görüşmek isterim.
    05325044161

  49. Harbor Says:

    Merhaba %53 Tenörlü krom buldum. Arama ruhsatı süresi ne kadar? Bilgilendirirseniz sevinirim.

  50. mehmet demirhan 0216 48464 80/81 Says:

    selamlar alıcı ve yorumlarınızı bekliyorum mal mersin liman teslimidir.

  51. mehmet demirhan 0216 48464 80/81mehmetdemirhan@farkyapi.com Says:

    merhabalar
    krom madeni ile ilgili bir çalışma yapıyorum elimde kendi stoğumda mevcut 60.000 ton krom cevheri bulunmaktadır,bu madeni satması için bir firma ile anlaşma yapmak istiyorum, ………… analiz sonuçları %41,88 cr2, o3 KROM. % 53,61 ZN ÇİNKO
    %21 ,07 PB KURŞUN
    İÇİNDEN ÇIKAN DİĞER MADEN DEGERLERİ

    NO CİNKO KURŞUN
    - Z N P B
    - % %

    2 ….. 1.70 0,2
    3 …… 11,93 0,2
    4 …… 50,26 0,2
    5 ……. 48,45 0,2
    6 ……. 37,50 10,73
    7 …… 12,48 0,2
    8 …… 55,26 8,45

    ÜNV LABARATUARINDA YAPILMIŞ. sgs,….. RAPORU………., ahk,………….RAPORU VARDIR. TÜM KAYNAKLAR MEVCUT OLARAK ANELİZ YAPILMIŞTIR
    mal mersin liman teslimdir.

  52. ÜMİ ÖLÇÜ Says:

    harbor
    arama ruhsaı süresi 3 yıldır. iklimsel şartlardan dolayı 2 yıl dha uzatma alırsın. krom sahan eknomikse ve sende istersen işletmeyi düşünürüm.
    0 506 361 79 80

  53. ergun Says:

    merhabalar %51.8 krom var. mal teslimi Mersindir ilgilenenlere
    tel:0232 617 04 99
    0232 617 06 88(15:30 dan sonra)

  54. Ugur Says:

    Mr Arkadaslar
    Herkese hayırlı işler hayırlı satışlar dılerım.
    Öncelikle sızlerden öğrenmek ıstedıgım yurt ıcı ve yurt dısı satıslar basladımı,fiyatlar nedir.
    Bilgisi olan arkadaslarımızdan ricam budur.
    İYİ ÇALIŞMALAR..

  55. hakan fuat Says:

    ıyı aksamlar herkese.danısmanı oldugum sırkete
    %42 krom lazımdır.elınızde nekadar mal varsa sırketım pesın para karsılıgında satın alacaktır.not:en son mersınden lıman mal teslım 115 dolara 15000 ton aldık.bılgınıze.05068516783

  56. kkk Says:

    krom piyasası açıldımı arkadaşlar

  57. metehan Says:

    slm arkadaşlar benim elimde %42 lik krom var 45000 ton almak isteyenler 05387858112 nolu numaradan ulaşabilirler

  58. metehan Says:

    elimde şüan %38 den başlayıp %52 e kadar çıkan madenimiz var işletmek isteyen arkadaşlardan yuzdeli olarak işletmeye verebilirim 5 tane açılmamış möstrelerivardır 05387858112

  59. Kaya Kartal Says:

    %42 krom fob mersin liman teslim
    krom arıyorum..
    kayaorcunkartal@hotmail.com

  60. hasan arslan Says:

    bu kırom piyasasının düşüşü 2009 yılı içnmi geçerli olacak ne kadar daha bu şekil devam der dşüşler

  61. hasan arslan Says:

    sivas bölgesinde madencilik sektöründe ortak girişim arayan vede düşünenler elimde gerekli ekipmanlarım komatsu pc 200 eskavatör 1 adet nevhollant lastikli kepçe 1 adet jeneratör 1 adet kompresör 2 adet şantiye çadırı 4×4 pikap vede gerekli ekipmanlarımla ortaklık teklifinizi beklerim ilgilenenler için tel nom 05369262990

  62. guner Says:

    merhaba . bugün itibari ile krom fiyatları nedir acaba bilgilendirirseniz sevinirim iyi günler.

  63. Abdurrahim FIRAT Says:

    Arkadaşlar son krom fiyatları ne oldu? Bilgi verirseniz sevinirim

  64. ahmet Çetinkaya Says:

    selamünaleyküm arkadaşlar cümleten kolay gelsin sürekli fiyat soran arkadaşlar siz yazıları okumuyorsunuz galiba bir sitenin başına birde not yazacağınız yeremi bakıyorsunuz lütfen her yazılanları okursanız daha mantıklı sorular soracaksınız 2 bu maden piyasası nasıl bir piyasadır hala anlamış deilim anlayanda profösör anlamayanda kısa yoldan para kazanmak ne kadar tatlı demi lütfen arkadaşlar malın sahibi irtibat kursun aracılar çantacılar lütfen arkadaşlar bezdirdiniz rica ediyorum yapmayın böyle şimdiden teşekkür ederim 0531 348 90 02

  65. hakan fuat Says:

    merhaba arkadaslar.elinizde %42 lik parca krom mal olan varsa bısle ırtıbata gecebılırler.alım yapıyoruz.saygılarımla 05068516783

  66. ülkü yılmaz Says:

    Arkadaşlar.Çin market hala açılmış değil. Şu anda 165 usd / mt CNF cin teslimi 42 % tenor mal talepleri var. 175 usd fiyat verdim almadılar.Fiyat düşürmeye devam ediyorlar.Büyük miktarda talepleri hep iptal ettiler.hazır malları olanlar analizleriyle bana mail atarlarsa satışlarıyla ilgilenirim.
    İnş. Müh. Ülkü Yılmaz (mr)
    0532 211 47 28
    ulkuyilmaz08@gmail.com

  67. ouzan Says:

    merhaba hakan fuat bey şu anda mersinde %42 lump krom var ancak maliyetlerimiz geregi en son 135 usd den verebiliriz.
    bilginize,
    email: ouzan-@hotmail.com

  68. mahmut güçlü Says:

    slm arkadaşlar ocak teslimi 1000 ton %42 parça krom var almak isteyenler 05385910411

  69. Mr. Yagmur Hatipoglu Says:

    40-42 PARCA KROM ICIN MERSIN DEPO TESLIMI 135USD/MT FIYATTAN EN AZ 500 TON STOK OLMASI SARTIYLA ALIM YAPIYORUZ.
    AYRICA 46-48 KONSANTRE VE DUSUK TENORLU HAZIR MALZEMEYE FIYAT VEREBILIRIZ.
    NOT: SATICI VEYA BIZI SATICIYLA DIREKT GORUSTUREBILECEK ARKADASLAR ARASIN , ZIRA KONTRAT STOK GORULDUGUNDE YAPILACAKTIR.
    05072609988 – ddcmining@gmail.com

  70. burak yetkin Says:

    Merhaba arkadaşlar.Benim elimde %46 tenörlü krom var 1000 ton ve satmak istiyoruz. ilgilenenlerin 5464735008 nolu telefondan ulaşabilirler.herkese kolay gelsin arkadaşlar

  71. BABADAN MAD. Says:

    herkese selamlar.. öncelikle kromla uğraşan tüm meslektaşlarımıza Allah kolaylık versin.
    Sivas’ta son iki yıldır işletmekte olduğumuz bir krom sahamız var ,son dönemlerdeki istikrarsız durumdan dolayı şuanlık sadece bekliyoruz .
    Krom üretmek çok meşakkatli bir iş ,sermaya bilgi birikim tecrübe vs bir sürü şey bide bunların üstüne son dönemlerdeki dalgalanmalar belirsizlikler var.
    Elimizde işletme ruhsatlı hemen üretime geçilebilecek ,tüm yasal işlemleri tamamlanmış ,geçen yıldan bir tecrübe edinilmiş ,yaklaşık 2800 ton parça cevher üretimi yapılmış,halen stokta belli miktarda cevher bulunan ( yaklaşık 300 ton kısa bir sürede sevkedilecek hazır cevher bulunmaktadır) krom işletme sahamız vardır.
    Saha yer ve konum olarak çok iyi yerdedir.Buna kanıt olarak bir çok büyük firmanın yanıbaşımzda yıllardır üretim yapması ve giderekde bölgeye olan yatırımların artmasıdır.Bilfer mad.PEMA mad. GÜRTEKS MAD. gibi firmalar zenginleştirme tesısleri kurmuşlardır bu gölgede.

    Sahada bilimsel olarak bir çalışmanın içerisine girmedik,KUZEY DOĞU — GÜNEY BATI istikamitnde bir cevherleşme görülmüştür.Yaptığımız açık işletme çalışmasında mevcut krom damarlarının yer yer 4 m genişliğe ulaştığını,40 m derine boyunu 40 50 m doğrultusuna boyunu gördük ve üretim yaptık.Cevherin derinlerde masifleşmesi ve tenörün gittikçe arttığını gözlemledik.Üretilen en düşük cevher kalitesi 42 44 arasıdır.(derinlerde bu tenörün 48 50 arası olması muhtemeldir.)
    Bulunduğumuz yerin diğer bir özelliği parça cevher olarak yataklanmasıdır.Üretilen cevherin herhangi bir zenginleştirme aşamasına girmeden sevk edilebilir olmasıdır.
    Bu bölgede yetişip büyüyen,yıllardır krom madenciliğini bir tutkuyla yapan biri olarak ve tecrübelerimize dayanarak sahanın her an bir süpriz yapabilceğine, yüksek rezervlere ulaşabileceğimize inanıyoruz.
    Sıkıntımız finans kaynaklıdır,İleriye dönük yatırım yapmak isteyen işletme ortağı arıyorum.
    Daha detaylı bilgi için lütfen 0533 217 32 52 ismail çaylak.

  72. mehmet güvercin Says:

    slm arkadaşalr uluslar arası bir şeirkette krom sahası aramktayız elinde 40 töner üzeri mostralı sahalrı olan arkadaşalr 5052379807 tlfn la irtibata gecleim

  73. kerem guncel Says:

    Bütün yalancılar buraya toplanmış.
    elinde 45.000 ton olduğunu söyleyenler.15.000 ton aldığını söyleyenler.Acaba maden görmüşlermi sanki elma portakal alıyorlar….
    zshmet etmeyin ihracatçılar belli aracılık bıktırır sizi…
    herkes herkesi biliyor

  74. kerem guncel Says:

    yok uluslararası şirkete saha arayanlarvs.arkadaşım uluslararası bir şirket internet üzerinden saha aramaz senin ruhun duymadan sahayı alır ve üretime geçer…yapmayın madencilik nedir biliyormusunuz siz..lütfen.artık midemiz bulandı sizlerden yeter

  75. kerem guncel Says:

    ya sayın site yönetimi.
    Lütfen adam 45.000 ton cevherim var diyor mersinde.Gecenlerde mersine gitmesem yine neyse.ki gitmeme gerek yok.bu arkadaş heralde demena.cvk.vs.bütün ihracatçıların cevherini satmaya kalkıyor :) yada böyle bir aracılık yapıyor.yada yalancı…
    ey güzel allahım niye yükseldi ki bu krom fiyatları eskiden 80-90 dolara satıyorduk ama piyasa böyle bilinçsiz internet madencisi kaynamıyordu

  76. hakan fuat erelvanlı Says:

    Selam arkadaşlar hepinize iyi çalışmalar elinde 42′lik parça mal olan ve 155$ dan satmak isteyen varsa benimle acil irtibata geçmesini istiyorum fiyat mersin depo teslimdir.
    İRTİBAT TEL:0506 851 67 84
    :0533 659 95 76
    Saygılarımla
    Hakan Fuat ERELVANLI

  77. burak yetkin Says:

    Selam arkadaşlar.Herkese kolay gelsin.Elimde 1000 ton %46 krom var.Satmak istiyorum.Direk Saticiyim aracı değilim ilgilenenler 05464735008 nolu numaradan ulaşabilirler.Kolay gelsin herkese.Maden mühendisi Burak Yetkin

  78. ertuğrul kara Says:

    %32 ve üzeri krom cevheri alıyorum elinde hazırda cevheri olan arkadaşlar 0535 655 72 21 nolu telefondan ulaşabilirsiniz

  79. Yagmur Hatipoglu Says:

    2000 TON 42 PARCA KROM ALIMI YAPILACAKTIR BILGI ICIN 0 507 260 99 88
    ddcmaden@gmail.com

  80. harun Says:

    merabalar mersin liman teslim konsantre krom alınacaktır.42-49 tenorlu olup fiyatda tenora göre 190-205 dolar arasıdır,ilgilenen arkadaşların o5362813455 numaralı telefondan ulaşabilirler.

  81. harun Says:

    arkadaşlar ayrıca bugün için fiyatı 240-250 dolara mal vermek isteyenler var.Bunun nedeni piyasadaki ufak hareketlenmedir.Bu hareketlenme sizi aldatmasın Çinde ve Amerikada bi hareketlenme yok hala stoklar yığılı duruyor.İki ay önce Çinlilerin mersin liman teslimi 120 dolara konsantre krom aldılar.Bu piyasada duyuldu hareketlenmeye neden oldu.Kısa sürecektir.Önümüzdeki ay eminolun yeniden 160-170 dolara müşteri aranacaktır.Çinliler sandıki Türkiyede fiyatlar hep 130-150 dolar arası konsantre olarak.Ama 250ye kadar yükseldi ve son noktasıda budur.Yakında yeniden epey düşer Amerikda ekonomi canlanmadıkça

  82. harun Says:

    yukarıda belirttiğim fiyatlardan peşin para krom satmak isteyenlere duyurulur.Öncelikle 2000 ton alınacaktır.Busüre içerisinde eğer arkasının geleceğine emin olunursa 20000 ton daha alınacaktır.

  83. mete Says:

    slm bana 40-42 lik mersin limanı teslim krom lazım acill

  84. mete Says:

    krom elinde bulunduranlar 05064916759

  85. mehmet Says:

    acil 42/44 tönerli 20 bin ton krom madeni aranmaktadır fiyat 220 dolar
    5052379807

  86. ercan taş Says:

    arkadaşlar krom alımı yapmak isteyenler 1 aya kadar 5000 ton hazır 42-44 lik fiyatı 400 usd dir

  87. bariş Says:

    slm arkadaşlar bana 50-48 tenör konsantre krom lazım her ay devamlı 1.500ton mersin liman teslımı no:0531 455 65 03

  88. ismail gürbüz Says:

    merblar arkadaşlar 5000 ton 40- 42 lik krom cevheri alımı yapılacaktır herşeyi hazır sadece malı teslim etmek kaldı ilgilenenler irtibata geçebilirler
    0538 430 53 45

  89. yusuf erol Says:

    köyümüzde krom madeni çıkıyor ilgilenenlere duyrulur 0539 362 96 64

  90. HARUN Says:

    Slm arkadaşlar.Elinde enaz 47 lik konsantre krom cevheri olan arkadaşlar.Liman teslim tonu 205 dolardan alım yapılmaktadır.Satmak isteyen arkadaşların benle irtibata geçmelerini istiyorum.Nakliye fiyatını düşerek ocaklarındada teslim alabiliriz.Parası teslimat sırasında peşin ödenecektir.Alım limitimiz sınırsızdır.Aylık üretimi yüksek olan firmalarla uzun vadeli sözleşme yapılacaktır.

  91. HARUN Says:

    İlgilenen arkadaşlar 05362813455 nolu telefondan bana ulaşabilirler.

  92. orhan karakoc Says:

    Selam arkadaslar acil 200 binton 42 lik krom lazim ocakta teslim alinacak 220 dolardan pesin ellerinde az miktarda olanlarda olur yani binton civari onlarda alinir pesin elince cevheri olan arkadaslari bekliyorum
    0505 5114879
    Orhan karakoc

  93. Orhan Karakoc Says:

    Selam arkadaslar acil 200 binton 42 lik krom lazim ocakta teslim alinacak 220 dolardan pesin ellerinde az miktarda olanlarda olur yani binton civari onlarda alinir pesin elinde cevheri olan arkadaslari bekliyorum
    0505 5114879
    Orhan karakoc*Ankara
    prospectorinturkey@hotmail.com

  94. Orhan Karakoc Says:

    selamlar
    220 dolardan 42lik (+-) krom maden ocagindan teslim alinacaktir odemeler pesindir

    ilgilenen arkadaslar
    0505 5114879
    prospectorinturkey@hotmail.com
    Orhan Karakoc
    bu numaradan bana ulasabilirler

  95. ERHAN Says:

    KROM ÜRETİCELERİ İLE UZUN VADELİ ÇALIŞMA YAPMAK İSTİYORUZ.İLGİLENEN İŞLETMELER İÇİN İRTİBAT TLF. 0324 238 19 27

  96. burhan Says:

    arkadaşlar bende 5000 ton 40-42 tenor arlığında krom var.İlgilenenler ile görüşebiliriz.ödeme peşin. Fiyatta anlaşabilirsek devamı da olabilir.

  97. hakan fuat erelvanlı Says:

    arkadaslar yeni telefonum 0533 5748138

  98. Günay Bey Says:

    Aracılığını yaptığımız bir firmaya, 40 tenör ve üzeri, fiyatı ise $ (dolar) abartılmış olmamak şartı ile (sürekli alım garantisi) ve şartlı cezalı sözleşme yapılarak Mersin limanı teslim Krom alımı gerçekleştirilecektir.
    Bu itibar ile; stokları bulunan üreticilerin 0532-495 24 31 nolu telefondan ulaşmaları rica olunur.

  99. Ertugrul Says:

    Arkadaşlar mersin limanı en az 40 tenör ve yukarısı olmak üzere krom madeni arıyoruz fiyat uygun olduğu takdirde alım sınırsızdır

  100. Ertugrul Says:

    Arkadaşlar 40-42 arası mersin limanı teslim krom alımı yapılacaktır fiyatlar uygun olduğu takdirde alım süreklidir.tel:05072664236-02422594639

  101. burhan Says:

    arkadaşlar,
    herkes birilerini o kadar güzel kekliyor ki. piyasada bir sürü elinde krom olduğunu söyleyen var. bir o kadar da alıcı olduğunu söyleyen var.Ortada malesef alış-veriş yok

  102. Necmettin Şengezer Says:

    Arkadaşlar burdaki herkez sanal madenci ben 2 aydır adam gibi uzun süreli 38 tenor ve üzeri maden arıyorum hep aracılar çıkıyor karşıma herkez kekleme höp yap parayı kap derdinde ama mal satanada daha denk gelmedim yok bi aklı başında madenci işini iyi bile uzun süre terminli cezalı sözleşme şart koyarak sözleşme yapacak delikanlı kuru sıkı atmasın fiyattada uçmasın sonuçta herkezin derdi para kazanmak . ilgilenen arkadaşlar var sa eğer CİDDİ CİDDİ sengezertrade@hotmail.com

  103. mobitürkiye ltd.şti. Says:

    China için parça krom ve mangan alıyorum ciddi firmalar ile devamlı baglantı yapmak için aramalarını bekliyorum. 0532 212 22 71

  104. mobitürkiye ltd.şti. Says:

    Chına için parça krom ve mangan alıyorum ciddi firmalardan devamlı alım yapmak istiyorum. Elinde malı mevcut olan ocak sahipleri veya toplayıcılar ile devamlı bağlantı yapabilirim.
    Elinde krom veya mangan bulunan firmaların malla ilgili tahlil raporlarını, hangi limanda teslim edeceklerini, malın miktarını ve ayda ne kadar bağlantı yapmak istedikleri hususunda açıklayıcı bilgi vermeleri gerekmektedir. tlf:0532 212 22 71 mail: mduranuc@hotmail.com

  105. efelermadencilik Says:

    Tüm Maden Sektörünün Mubarek Ramazan Bayramını Kutlar Bol Kazançlı, Kazasız Günler Dilerim

  106. Abdurrahim FIRAT Says:

    yüzde
    42 topaklı Türk krom cevheri için liman hariç RMB49/dmtu (USD6.13/dmtu)
    SLM ARKADAŞLAR,teknik terimleri bana biri açıklayabilir mİ? ne demek RMB? dmtu?

  107. CİHANGİR DARENDE Says:

    WEB SAYFALARIMIZDA GÜNCEL CEVHER FİYATLARINI ve PİYASA GELİŞMELERİNİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.HER TÜRLÜ CEVHER ve SAHA ALIM SATIM İLANLARINIZI SİTEMİZDE ÜCRETSİZ YAYINLAYABİLİRSİNİZ.

    http://www.turkishmining.net
    http://www.madenmuhendisleri.org

  108. CİHANGİR DARENDE Says:

    Renminbi (RMB or CNY)olarakta ifade edilen para Çin Halk Cumhuriyeti para birimidir.
    1 Chinese yuan = 0.146473 U.S. dolar olarak çevrilir.
    sitemizden güncel fiyatlar verilmektedir.
    kolaylıklar dilerim.
    Cihangir DARENDE

  109. Özkanlar Says:

    Arkadaslar elımızde ıstege baglı 48 lık ve 51 lık krom madenı bulunmaktadır.
    irtibat için 0 543 901 84 96
    İyi Çalımalar Hayırlı İşler Cümleten

  110. mustafa kurt Says:

    0*535*7348913……MUSTAFA KURT….. GERÇEKTEN ELİNDE ÇEŞİTLİ TENÖRLERDE KROM ALINIR STOK MİKTARINIZ NE KADAR (1.TON-100,000-arasında) OLURSA OLSUN.PEŞİN OCAK BAŞINDA ÖDEME YAPILIR.MALINI SATMAK İSTEYENLER İÇİN 24.SAAT AÇIK TELEFONUM***** KURT İNŞAAT MADENCİLİK SAN TİC LTD ŞTİ*****ANTALYA.0-535-7348913.mustafa KURT………ÇOK ACİLEN KROM ARANIYOR ÇOK ACİLEN *******************************

  111. YAGMUR HATIPOGLU Says:

    36 LIK PARCA KROM ALIYORUZ.
    GEMLIK , IZMIR , ANTALYA , MERSIN LIMAN TESLIMI , ODEME PESIN.
    0507 2609988

  112. Erdem KARA Says:

    %40-42 ve %46-48 krom alımı yapıyorum. Üreticiler için telefonum 0554 831 43 65

  113. ARİF ERTÜRK Says:

    Yüklü miktarda %40-48 krom alımı yapılacaktır.Mersin limanı FOB fiyat tekliflerinizi bekiyorum.
    ARİF ERTURK
    5068346534

  114. Gülçin Albayrak Says:

    %46-48 konsantre krom alımı yapıyoruz. Üreticiler için telefon numaramız: 02163630368

  115. Ertuğrul Says:

    konsantre ve parça krom alımlarınızda size yardımcı olabilirim. 3 USD+KDV

  116. otagtradechina Says:

    Çin Halk Cumhuriyetinden %42 krom cevher talebi var..
    Konu ile ilgili firmanin talebi olan formulasyonlar elimde eger ilgilenen olursa kendilerine mail atabilirim..
    otagtrade Alparslan – 0532 545 43 32

  117. keremkenger Says:

    arkadaşlar k.maraş göksun ilçesinde 300 hektar krom saham var numuneler 42 den başlıyor satmak istiyorum tel 3447145131 kerem veyaa ebu bekir kenger

  118. burhan Says:

    stoklarımızda 3000 ton civarında
    nikel cevheri vardır.(%1,5-%4)aralıklarında. ilgilenenler ile görüşebiliriz.Ciddi alıcılar arasın lütfen.

  119. Ediz Says:

    Konu: Nikel cevheri
    Sn. Burhan Bey,
    Ni cevheinizle ilgileniyorum. Detayları görüşmek için 212 4655960 arayin ve ya irtibat numaranızı brakın biz size ulaşalım.

  120. erol belen Says:

    kolay gelsin bir müşterim yurt dışından bu malzemeyi istiyor eger bana fiyat teklifi yapmak isteyen arkadaşlar olursa 05382815171 veya erolbelen@hotmail.com dan mesaj atabilir teA.crz O3 42½ B.cr203 40½C.CR203 38½

  121. burhan Says:

    merhaba,
    ediz bey size aşağıdaki numaradan ulaşamıyorum. mail adresimi veriyorum görüşmek üzere. burhan6670@mynet.com

    Konu: Nikel cevheri
    Sn. Burhan Bey,
    Ni cevheinizle ilgileniyorum. Detayları görüşmek için 212 4655960 arayin ve ya irtibat numaranızı brakın biz size ulaşalım.

  122. mehmet Says:

    36 İLE 48 TENÖRLERİ ARASI (EN AZ 300 TON İLERİSİ AÇIK) PARCA+ KONSANTRE KROM ALIYORUZ.
    GEMLIK , IZMIR , ANTALYA , MERSIN LIMAN TESLIMI , .TRABZON ÖDEMELERİ 2 ŞEKİLDE YAPIYORUZ PEŞİN ÖDEME VEYA AKREDİTİF HESAPLA PEŞİN LE AKREDİTİF ÖDEME ARASINDA ÜRETİCİNİN KAZANCINDA ALDIĞIMIZ MALIN TONAJINA GÖRE FİYAT FARKI OLUR.MERSİN VE İSTANBULDA OFİSİMİZ VAR ARACILR VEYA ELİNDE CEVHER OLMAYANLAR ARAMAZSA MEMNUN OLURUM ÇÜNKÜ MADENCİ OLARAK KONUŞANLARIN %90 ONDAN ALIP BUNA SATARAK PARA KAZNMAYA ÇALIŞIYOR İRTİBAT İÇİN ARAYIN 545 812 7577 VE 532 365 0567 İSMİM MEHMET DOVAN

  123. yılmaz uğraş Says:

    selam arkadaşlar elim de ve imalattını yapmış olduğum komple kırom zenginleştirme tesisi bulunmaktadır ilgililerin dikkatine http://www.hunermakina.com adresinden bana ulaşabilir siniz
    yılmaz uğraş

  124. Berat Says:

    Selamlar;
    Elimizde düşük tenörlü (12-13) zenginleştirilecek 10.000 ton krom cevheri mevcuttur..İlgilenenler lutfen irtibata geçsin..
    Berat 532 277 8348

  125. Berat Says:

    Bu halıylede satıs yapılabılır..

  126. Yakup Tarsus Says:

    Merhaba
    ben 42 tenor ve uzeri her hafta 2000 ton krom bakır ve mangan alıcam–bunun icin fiyat teklifinizi mail atarmısınız
    odemeler 21 gunde yapılır..
    Yakup Tarsus
    kmaman@hotmail.com

  127. Maden Ruhsat Says:

    5000 ton Krom, %42 ve üzeri, Mersin Limanında FOB fiyat tekliflerinizi iletiniz. SGS Raporu olmayan teklifler dikkate alınmayacaktır! Ocakta çıkarılmayı bekleyen mal için teklif vermeyiniz.

    5000 ton Mangan, %35-39 arası, Mersin Limanında FOB fiyat tekliflerinizi iletiniz. SGS Raporu olmayan teklifler dikkate alınmayacaktır! Ocakta çıkarılmayı bekleyen mal için teklif vermeyiniz.

    Tonajlar açılış rakamıdır. Alımlar 2010 yılı boyunca devam edecektir.

    Tekliflerinizi lütfen info@madenruhsat.com adresine gönderiniz.

  128. a serhan akbulut Says:

    Arkadaşlar şu anda elimde 2 adet maden var. İkisi de gaziantep ili islahiye ilçesi sınırları içindedir. Büyük olan madenin tüm izinleri tamamdır. Diğerinin izinlerinin tamamlanması da an meselesidir. %54 değerdedir. İlgilenenlerin 0507 373 12 12 nolu telefondan bana ulaşmaları rica olunur.

  129. burhan Says:

    işletme ruhsatlı sahamızda %6 bakır cevheri vardır. tüvenan olarak satmak istiyoruz. alım için sipariş geçilirse görüşebiliriz.

  130. ahmet Says:

    slm arkadaşlar benim kendi tapulu arazimde krom madeni olduğunu zannettiğim bi maden var bunu nasıl analiz ettirebilirim ve nasıl ruhsat alabilirim? ilginize teşkrler

  131. tacim Says:

    merhaba arkadaşlar.bir arkadaş aracılığıyla krom işi yapmak istiyoruz.ben anlamıyorum o işin erbabı.
    Ocaktan krom alıyoruz,karşı tarafa satıyoruz.Yanlız ocakta kesilen fatura ve irsaliye,gidecek olan firma adına kesiliyor.Şimdi ben parayı peşin veriyorum,karşıdan nasıl alınıyor. bu riskli değilmi.bu konu hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum.bu işler nasıl oluyor.

  132. Altan Beg Says:

    Meraba
    Çindeki bağlantıma Krom satmak isteyenler uygun sözleşme ile mail atın

  133. Kemal Mersin Says:

    Merhabalar

    Firmamız Uzakdoğu’ ya alım yapan direk ihracatçıdır.
    Yüklemeye hazır krom, kurşun, çinko, bakır ve mangan ürünleriniz tenör belliyse Mersin teslimi alabilirim.

    Kemal Mersin
    0532 2418544

  134. Ragıp Şahan Says:

    Elinde 44 tenör üzeri kromu olanlar liman teslim fiyatlarını rapor detaylarını (Sgs raporu tercihtir), hazırda çıkarılmış krom miktarını , ileriye dönük kapasiteyi bana ulaştırırlarsa ,alım için hazır yurtdışı bağlantıma mal satabiliriz … mail: rsn635@hotmail.com

  135. Erkan Alioglu Says:

    Merhabalar ;
    Hong Kong’ta ofisim bulunmakta ; Cin’deki Buyk Grub + Banka musterilerime aylik 10,000ton %42 Krom Madeni( icerigi: Cr2O3, Fe, AI2 O 3, Mgo , SiO2 ,P, S, Cr/Fe ) alinacaktir ; tekliflerinizi lutfen e-mail adresime gonderin: erkanalioglu@hotmail.com ; cep: 0533 474 13 84 ; teklifleriniz C&F Shanghai Limani + Kimiyasal Aniliz mevcut olsun lutfen.

  136. Yavuz Says:

    Aşağıdaki değerlerde uygun fiyatla 12X 100.000 ton/aylık alım yapılacaktır..
    İlgilenenler lüten FOB izmir, bandırma fiyatları ile yavuzbey@mail.ru adresine mail atabilirlermi!..?

    Cr2O3 32% basis <30% rejection
    SiO2 12% max
    Al203 14% max
    P 0.01% max
    S 0.03% max
    MgO 24% max
    Cr : Fe Ratio Min 2.2:1

  137. mustafa kurt Says:

    ÇOK ACİLEN 42 İLE 48 TENÖR ARASINDA KROM CEVHERİ ARIYORUM AYLIK 5000 TON ALMA KAPASİTEM VAR.ÖDEMELER PEŞİN OCAK TESLİMİ VEYA LİMAN TESLİMİ NASIL İSTENİRSE SAYGILARIMLA İYİ ÇALIŞMALAR.KURT İNŞAAT MADENCİLİK LTD ŞTİ.0535.7348913-İRTİBAT —MUSTAFA KURT

  138. mustafa kurt Says:

    DEVREN ACİLEN MANGAN SAHAM VAR 900 HEKTAR İLGİLENENLERİN DİKKATLERİNE. MUSTAFA KURT 0.535.7348913

  139. miningeximp Says:

    Arnavutluk Krom cevheri ile ilgilenen veya tahhütleri bulunan firmaların tahhütlerini tamamların konusunda yardımcı olabilirim Arnavutluktan. 00355672896665 Deniz mail:miningeximp@hotmail.com

  140. Cengiz Says:

    Arkadaşlar Merhaba
    Çinde bulunan müşterim için maden sahibi olan krom üreticisiyle işbirliği ve ticaret tesis etmek istiyorum.
    KONUYA AÇIK OLAN ÜRETİCİLER MESAJINIZI BEKLİYORUM.

  141. Aytaç Demirci Says:

    40 tenor üzeri krom madeni aylık 5000 ton olmak üzere
    12 ay boyunca sürekli peşin para (sgs raporu dahilinde) ödeme yapılacaktır.. Mersin limanı yada Antalya teslimi olabilir..
    Bu potansiyelde çalışabilecekler mail adresimizden yada aşağıdaki numaradan Aytaç beyle irtibat kurabilirler..
    Tel: 05324763860

  142. aliyılmaz Says:

    slm benim buldum bi maden ocağı var ama analiz yaptıramadım nerede yaptırabilirim bide maliyet ne kadar oluyor .birde şuan işletme kurmam doğru olurmu yardımcı olan arkadaşlara teş edrm msn tolga8282@otmail.com bilgi veriseniz cok sevnrm

  143. Farukoglu Says:

    42 tenör 5000 ton krom alınacaktır. Tekliflerinizi bekliyoruz.

  144. burhan Says:

    slm arkadaşlar kırom nikel işi yaptıracak arkadaşlara duyrulur istambul esenşehir mahalesii her türlü kırom kaplama yapılat TL 05415253048

  145. lane Says:

    we want to buy chrome ore lumpy 42% basis and concentrate 48% basis, and manganese ore , please contact me as below:

    Purchase Director
    China Armco Metals. Inc NYSE Amex: CNAM
    Add: Suite 1706/A Jincheng International Plaza,No.66 Jing San Road, Zhengzhou China. 45008
    Tel: 0086-371-65861171-ext 803
    Fax: 0086-371-65861170
    Mobile: 0086-187 3609 0553
    E-mail: lane.qin@armcometawise.com
    http://www.armcometals.com
    http://www.armet.net.cn
    MSN: laneqin08@hotmail.com
    Skype: laneqin742

  146. Gokmen Gezer Says:

    Acil olarak
    1000 ton 42 tenor ve 1000 ton 48 tenor konsantre krom cevheri alinacaktir. Odeme liman teslimi ve pesindir. ilgilenenlerin sgs raporlari ve spect’leri ile e-mail atabilirler. Teslim limani, aylik uretim kapasitenizi ve yillik anlasma durumunuzuda belirtirseniz sevinirim.

    Gokmen Gezer
    Gn Dis Ticaret

  147. Gokmen Gezer Says:

    E-mail : gokmengezer@hotmail.com

  148. mesut Says:

    yurt dışına paçal ve konsantıre korom göndermekteyim.üreticiyseniz irtbat kurun sizin malınızıda uzun süreli alım anlaşmasıyle dogrudan baglayalım. 0 507 9530766

  149. Ozgur Donmez Says:

    5000 ton %60 saflıkta mangan ve 1000 ton elektrikte kullanmak için bakır madeni bakıyorum. ilgilenen arkadaşların mail atmasını istiyorum

  150. ahmet şimşek Says:

    SLM ARKADAŞLAR
    KANADAYA KROM İSTENİYOR. 10000 TON HEPSİ BİR KEREDE OLUR 2VEYA 3 PARSELDEDE KROM ÖZELLİĞİ %48 CR203 OLACAK MERSİN LİMAN VEYA KANADAYA CEEF İLGİLENEN ARKADAŞLAR VARSA 0507 291 6581ARAYABİLİRLER.ÇALIŞMA ŞEKLİ AKREDİTİFLİ OLACAK. İYİ ÇALIŞMALAR

  151. ilyas Says:

    çıkmış bütün madenleriniz alınır 05317820640 ilyas

  152. ahmet şimşek Says:

    slm.
    cr203 %48 ve %57 arası cevher krom aranıyor.aylık 4000 ton 12 ay boyunca veya 2000 ton aylık 12 ay boyunca kanadaya ceef fiyatı ben aracıyım çalışma şekli ilk teslimat peşin sonraki aşamalar akreditifli olacak.bağlantı kesin ilgilenen arkadaşlara bildirilir. tel 0 507 291 65 81
    teşekkürler

  153. hasan Says:

    firmamızı yurtdışına krom cevheri satmaktadır aylık 10.000 ton alım yapmaktayız 42 ve 48 tönörlü krom cevheriniz liman teslimi tekliflerinizi bekleriz

  154. hasan Says:

    firmamızı yurtdışına krom cevheri satmaktadır aylık 10.000 ton alım yapmaktayız 42 ve 48 tönörlü krom cevheriniz liman teslimi tekliflerinizi bekleriz
    iletişim 0532 463 75 32

  155. mehmet Says:

    ilgiliye krom madeni yatağı örnek gönderilir 05398376362 05427732729

  156. akarbilişim Says:

    Çok güzel beğendim…

    web tasarım

  157. ozersaid Says:

    metalurji mühendisi olarak 5 yıldır çalışmaktayım. bu krom seköründeki özellikle son iki yıldır İHRACAT görüntüsündeki ham cevher (ve konsantre cevher) satışları ülkemizi Brezilya’ya çevirmesin diye endişeliyim.

    Böyle yaygın akip edilen bir çok site üzerinden haberleşilip-programlanarak ham cevher üretimimiz daha yüksek teknolojili ürün haline getirilerek İhraç edilebilir.

    Artık hem üniversitelerde hem araştırma enstitülerinde Ar-Ge ve üretim teknolojileri üzerine bir çok araştırmalar yapılıyor. üretim maliyetlerini düşürecek, (mesela ferro-krom üretimi için) ürün kalitesini artıracak projeler var.
    Madenci ve sanayicilerimizin artık daha uyanık, daha mantıklı olması gerekli, üretim zahmetlerinden kaçınıp kolayca cevher satarak para kazanmak Brezlya gibi gelişmemiş ülkelerin işi.

    Teknik konularda danışmak isteyen herkese yardımcı olmaktan memnun olurum, rahatlıkla mail yazabilirsiniz:

    ozersaid@yahoo.com
    Muhammed Said
    Metalurji ve Malz. Y. Mühendisi

  158. hakan Says:

    elinizdeki tüm krom madeni alınır konsantre – parca

  159. capari_83 Says:

    Güzel paylaşım,teşekkürler

  160. sema gezgin Says:

    Arkadaşlar 2010 yılına ait aylık bazda ve tenör bazında piyasa fiyatları hakkında raporları var ise bana gönderebilirmisiniz. Cok önemli teşekkür ederim.
    Saygılarımla,

  161. naci kara Says:

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR
    AŞAĞIDAKİ ÖZELLİKLER DE BUNA YAKIN SPEKLER’DE KROM MADENİ ARANMAKTA ÇİNLİ VE AVUSTRALYA’LI İŞ ORTAKLARIM VAR UZUN SÜRELİ ANLAŞMA YAPARAK CIF OLARAK ALIM YAPILACAK İLGİLENEN OLURSA MAİL ATABİLİRLER HEMEN DÖNÜŞ YAPARIZ ÜRETİCİLER TERCİH SEBEBİDİR.DİĞER MADENLER ALINACAK:KURŞUN-MANGAN-BAKIR CEVHERİ DE AYNI ŞEKİLDE ALIM YAPILACAKTIR
    Chrome ore Cr2O3, we need a lot, Qty 500-10,000 MT per month.
    The CR203: 40% up is ok for us.
    This is sample of Spcification.
    Specifications:
    CR203: 52%
    SiO2: 2%
    FeO: 15,62
    AI2O3: 12,40%
    MgO: 15%
    CaO: 0,33%
    K.K: 0,56%
    Cr/Fe Ratio: 3,02%
    KONTEYNIR BAZINDA YÜKLEMELER YAPILACAKTIR BİLGİLERİNİZE.
    NACİ KARA- icanelektrik@gmail.com

  162. naci kara Says:

    AŞAĞIDAKİ SPEKLERDE KROM MADENİ ALACAĞIM YÜKLÜ MİKDARDA HER HAFTA YÜKLENMEK ÜZERE DÜZENLİ ŞEKLİLDE VE PLETLİ OLARAK KONYNIR BAZINDAN VEREBİLECEKLEK CIF ÖDEME OLACAK İLGİLENLERE DUYRULUR.
    nacikara28@gmail.com

    Chrome ore Cr2O3, we need a lot, Qty 500-10,000 MT per month.
    The CR203: 40% up is ok for us.
    This is sample of Spcification.
    Specifications:
    CR203: 52%
    SiO2: 2%
    FeO: 15,62
    AI2O3: 12,40%
    MgO: 15%
    CaO: 0,33%
    K.K: 0,56%
    Cr/Fe Ratio: 3,02%


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

